Subject: Atesteerimiste haldamisest RTIPis
From: "Juhan Kaarpalu" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 11:12:36 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere,

Transpordiamet korraldab tulenevalt vastutusvaldkonnast oma töötajate
atesteerimist, st ametinõuetele vastavuse perioodilist hindamist, millega
määratakse kindlaks atesteeritava töötaja sobivus ametikohale ning mille
eesmärk on toetada töötaja arengut ning selgitada välja koolitusvajadus.
Atesteerimisele eelneb üldjuhul ka ametkondlik- ja/või väliskoolitus.

Atesteeritakse ja koolitatakse Transpordiameti klienditeenindajaid,
eksamineerijaid, lennuohutuse spetsialiste jne. Sellest lähtuvalt on
vajadus pidada arvestust nii koolituste, koolitustunnistuste ja
atesteerimise (atesteerimine kinnitatakse käskkirjaga) ja nende kehtivuse
tähtaegade üle, sh on vajadus eelnevalt töötajat teavitada kehtivuse
lõpptähtaja saabumisest.

Kas Riigi Tugiteenuste Keskuse poolt pakutaval RTIP  lahendusel on
arendatud või kavas arendada funktsionaalsused, mis võimaldavad asutusel
(sh personalitöötajal ja struktuurüksuse juhtidel) hallata oma haldusala
töötajate atesteerimisega seonduvat (koolitust ja koolitustunnistuse
lisamist dokumendina, atesteerimist ja sellega seonduva käskkirja lisamist
dokumendina ning kehtivuste tähtaja haldamist koos tähtaegsete
eelteavitustega).

Kui atesteerimiste haldamine on RTIPis lahendatav, siis kas on võimalik
korraldada Teie poolt lahenduste tutvustamine ja RTIP testkeskkonnas
sellega tutvumine.

Tagasiside oodatud.

Lugupidamisega,

Juhan Kaarpalu

IT vanemprojektijuht
Infotehnoloogia arenduste üksus
53803875
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee